Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Lite allmän info

Av Andreas Näslund - 15 november 2012 17:24

 Japp! De gamla kuggarna har börjat snurra igen, om än med något rostigt gnissel. Har hänt mycket med en del grejer och inte så mycket med annat, men det går jag inte in på nu utan nu ska jag klargöra lite grejer.

Jag sitter nu på tre olika former av "communities", Facebook och två bloggar, varav denna är den ena. För att det inte ska bli massa småskit på alla tre ställen kommer jag från och med nu dela upp det hela lite.

Facebook; Här kommer all vardaglig smörja att skrivas, så som "Idag åkte vi till Karlskrona." eller "Fan, va KRIF spöade motståndarna ikväll!"

deaz75.blogg.se; Denna blogg kommer att användas till "filosofiska nedklottringar", tankar om livet och liknande.

deaz.bloggplatsen.se; Lite mer nöjsam läsning om mat & dryck och annat gott här i livet. Även spel kommer att vara på agendan.

Med denna strategiska ordning hoppas jag att skrivandet ska bli lättare och roligare för mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Näslund - 11 januari 2013 10:04

Då var det dags för en spelrecension igen, denna gång handlar det om den senaste av remakes av en gammal klassiker; X-COM: Enemy Unknown!X-COM utspelar sig i en nära framtid där utomjordingar invaderar Jorden. Spelaren får ta kontrollen över en multi...

Av Andreas Näslund - 22 december 2012 19:31

Jajamen, nu ska jag skriva lite om mat istället för spel! Nu har julborden hållt på några veckor, så jag kommer skriva om det denna gången.Jag har aldrig varit vidare överförtjust i julbord tidigare, mest för att jag har hållt på med det när jag...

Av Andreas Näslund - 15 november 2012 11:37

Oj, oj, oj! Nu var det lääänge sedan! Nåväl jag gör ett nytt försök då... Skyrim har utökats med massor av grejer sen sist! Två nya expansionspaket, Dawnstar och Hearthfire har släppts. En tredje, Dragonborn är på väg och lär väl släppas efter n...

Av Andreas Näslund - 4 mars 2012 12:29

Ja, då var det dags igen! Dags att blogga och det blir en spelrecension denna gången! Anledningarna till varför det dröjt två månader sedan sist är tre huvudorsaker;    Jag är lat Jag har spelat Skyrim och, givetvis, Battlefield 3 Jag är som ...

Av Andreas Näslund - 8 januari 2012 12:00


Skyrim är ett pc-spel (finns även till de andra konsollerna) som verkligen varit beroendeframkallande, åtminstone för mig. Det är ett äventyrsspel av RPG-format (Roll Playing Game = Rollspel), där man skapar sig en person och går ut i den världen som...

Presentation


This is Me!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards