Direktlänk till inlägg 31 december 2011

Nytt år, ny blogg, nytt liv?

Av Andreas Näslund - 31 december 2011 16:30

Hejsan! I och med det nya kommande året startar jag en ny blogg, som jag hoppas att jag kan hålla igång till skillnad från den förra som dog för säkert två år sedan.


Så, vem fasiken är jag då? Jaha, där har vi frågan som jag också undrar över! Vad jag vet om mig själv är i alla fall följande (i skrivande stund så klart);

* Jag är 36 år gammal, jobbar som CNC-operatör, lite halvfet och gnällig
* Gift med Josefine, en härlig östgöta-fru
* Inga barn (vad jag vet )
* En jycke, av amstaff-modell, lystrar vid namnet Booster (eller Bosse)
* En sköldpadda, sötvatten..., lystrar inte överhuvudtaget, men vi kallar honom för Sixten.


Det var lite snabbt om min familj, ni kommer få veta mer om dem vartefter. Men är det allt? Nääääääääh, så klart inte! Det kommer mer, även det vartefter. Tålamod för sjutton! (Hmmm, va kul... Jag har skrivit ordet; "vartefter", 2, näe, 3 ggr nu och jag tror inte att jag någonsin använt det i skriftformat innan... Där ser man!)
Hursomhelst, Jag har lite hobbys som jag kommer gå in på lite mer på. Jag älskar att spela, pc-spel och kort- och brädspel, det är något att koppla av hjärnan från verkligheten med. En bra film funkar också, gärna äventyrsfilmer. Gillar mat och dryck och även cigarrer. Utöver detta kommer det nog bli en del skrivande om tankar som susar runt i den geléaktiga klumpen som ska likna en hjärna. Nåväl, det kommer senare. Nu ska jag förbereda maten för nyårskvällen och umgås med familjen, så tills vidare, ha det så bra och Gott nytt år!

 
 
frugan

frugan

1 januari 2012 12:51

Kul att du hittade hit! (med lite vägledning av frugan) ;)

http://madebymejnb.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas Näslund - 11 januari 2013 10:04

Då var det dags för en spelrecension igen, denna gång handlar det om den senaste av remakes av en gammal klassiker; X-COM: Enemy Unknown!X-COM utspelar sig i en nära framtid där utomjordingar invaderar Jorden. Spelaren får ta kontrollen över en multi...

Av Andreas Näslund - 22 december 2012 19:31

Jajamen, nu ska jag skriva lite om mat istället för spel! Nu har julborden hållt på några veckor, så jag kommer skriva om det denna gången.Jag har aldrig varit vidare överförtjust i julbord tidigare, mest för att jag har hållt på med det när jag...

Av Andreas Näslund - 15 november 2012 17:24

 Japp! De gamla kuggarna har börjat snurra igen, om än med något rostigt gnissel. Har hänt mycket med en del grejer och inte så mycket med annat, men det går jag inte in på nu utan nu ska jag klargöra lite grejer.Jag sitter nu på tre olika former av ...

Av Andreas Näslund - 15 november 2012 11:37

Oj, oj, oj! Nu var det lääänge sedan! Nåväl jag gör ett nytt försök då... Skyrim har utökats med massor av grejer sen sist! Två nya expansionspaket, Dawnstar och Hearthfire har släppts. En tredje, Dragonborn är på väg och lär väl släppas efter n...

Av Andreas Näslund - 4 mars 2012 12:29

Ja, då var det dags igen! Dags att blogga och det blir en spelrecension denna gången! Anledningarna till varför det dröjt två månader sedan sist är tre huvudorsaker;    Jag är lat Jag har spelat Skyrim och, givetvis, Battlefield 3 Jag är som ...

Presentation


This is Me!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards